Alliant ухажва ловците
22 септември, 2008
Как АТК стана най-голямата компания за боеприпаси в САЩ
В една скорошна реклама за патроните Black Cloud ято екзалтирани патици се впуска в полет през оранжево небе на фона на зловещ хеви-метъл риф. После настава мрак. Появява се слоган, в който всяка дума е подчертана с изстрел на пушка: Падат. Патици. Като. Дъжд.ДОБРЕ ОБОРУДВАНИ
Серия патрони се прави обикновено от месинг, капсул-детонатор и куршум. Суровината, от която се произвеждат тези компоненти, особено медта и оловото, поскъпна значително в последно време, затова и производителите на муниции вдигнаха цените.
Пазарът при лова се свива, но онези, които държат на него, изразходват около $1829 годишно за хобито си. Долф Върнър от Колумбия устройва достатъчно ловни пътувания до Небраска, Луизиана и Канада. Той купува муниции Federal Premium - най-високата класа на АТК - $70 за кутия с 20 патрона. (Брандът Federal Cape Shock на АТК за големи животни струва над $200 кутията.) "Сериозните спортисти не толерират хора, неспособни на "чист лов", твърди Върнър.
Докато Remington и Winchester все още продават патроните си в обикновени кутии, за АТК се шуми непрестанно. Върху кутиите с патрони на Federal Premium има картини с животни, срещу които е предназначен всеки калибър - от катерици до елен. Кутията на Fusion на АТК е светлооранжева с пламъци, ограждащи името на бранда. На кутията с патрони за пушка Black Clout се твърди, че "предизвикват пълно опустошение при съприкосновение". Те са рекламирани по телевизията от ловеца на патици Фил "Командирът на патиците" Робъртсън, който на картинката е навлязъл до колене в блато и заплашително гримасничи, докато стиска пушката си.Допреди няколко години АТК бе мудна, но днес нейните брандове превъзхождат Winchester и Remington. "Те са велики марки" твърди вицепрезидентът за ловни и огнестрелни оръжия за веригата Gander Mountain. АТК има и графики, показващи колко тежат куршумите им при съприкосновение с целта (колкото по-малко се чупят, толкова са по-смъртоносни).
Военните най-много търсят АТК. Производството на патрони 50-и калибър е нараснало дванадесет пъти, след като САЩ навлязоха в Ирак през 2003. Често оборудвани с експлодиращи върхове, те се зареждат в тежки картечници, монтирани върху джипове хамър. Един изстрел с патрон 50-и калибър пронизва и взривява бронирана кола. "Момчетата в Ирак просто ги обожават", признава бивш морски пехотинец, който работи в завода в Lake City.
Заедно с повечето патрони, продавани на ловци, АТК произвежда и аксесоари, включително снайпери, облекло и паласки.












0 коментара: to “ Alliant ухажва ловците ”
Публикуване на коментар