The dark side: Стрелецът от Враца Стоян Къчовски: И боен пистолет да имах, пак бих го гръмнал  

22 август, 2006

"Добре, че нямах боен пистолет, а само газов. Иначе сега нямаше да е жив." Това са думите на будкаджията Стоян Къчовски от Враца, който гръмна с преправен газов пистолет в събота свой клиент. Версията на стрелеца е в днешния брой на в. "Телеграф".
Екшънът бе заради петъчен брой на "Телеграф", продаден на сина на врачанина Младен Алексов като съботен. При настояването на клиента да получи новия брой на вестника Къчовски стреля по Алексов. Сачма заседна до слепоочието на клиента и той беше опериран. Според местните полицаи случаят бил маловажен, въпреки че най-опитните юристи го квалифицираха като опит за убийство.
Стоян Къчовски е на 60 години, бивш строителен бояджия. След получени два инсулта и развит диабет е пенсионер по болест и инвалид I степен.
"В моето болестно състояние без пистолета съм като без ръце. Нося го за самозащита. Случва ми се за трети път да ме нападат там, докато съм на будката. Два пъти пияни са ме атакували. Заключих се вътре и ги плаших с пистолета, но избягаха. Ама този Младен пищов не го плаши, та затова го гръмнах. Не съм взел пистолета, за да убивам хора с него, а за да се пазя от ей такива диваци", кълне се Стоян пред екипа на "Телеграф".
По думите му Младен Алексов го хванал за яката и му казал, че ще го пребие, ако не смени вестниците. Тогава Стоян извадил газовия си пистолет и предупредил Младен, че ще стреля, ако не го пусне. С тая газка ли ще ме плашиш ти, бе? Ще донеса боен пищов и ще те гръмна, разкрещял се кадровият военен.
Дошли полицаи, прибрали пистолета и употребената гилза. Казаха ми, че ще тестват пистолета дали не е преправян да стреля с бойни куршуми, твърди Стоян. Разказва, че го е купил от магазин във Враца за 90 лв.

Изпрати публикацията по електронната поща


Обектите на авторски права се ползват тук с разяснителна и учебна цел, обзор или като цитати при критика или коментар.
Всички преводи и неподписани отдолу вляво текстове са собственост на Hacko.
Pishtov.com и Pishtov.blogspot.com не реализират приходи от дейността си. Credits: Amanda, Oleg Volk.